تماس با ما : 02188964065  -  09122235192

با ویلا مدرن بهترین ها را تجربه کنید؟

با ویلا مدرن بهترین ها را تجربه کنید؟

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل در اجرای سقف شیبدارمی توان از زیر سازی سقف شیبدار نام برد که نقش بسیار مهمی دارد.این مرحله باید بسیار مستحکم و بسیار مقاوم باشد زیرا زیر سازی سقف شیبدار یکی از پایه های اساسی برای یک کار بسیار خوب و مقاوم است. دلیل اصلی

اجرای سقف شیبدار و مکان های به کار گیری از سقف شیبدار می توان از مکان های سردسیر و مکان هایی که بارش و یا برف در آنها بسیار زیاد باشند نام برد. دلیل اصلی استفاده از سقف شیبدار این است که به علت شیبدار بودن برف و باران به راحتی به سمت لوله ی
ناودانی و یا لبه ی سقف آمده و به سادگی به خارج از سقف منتقل می شوند و از فواید دیگر سقف شیبدار می توان به احتیاج نداشتن سقف شیبدار به برف روبی اشاره کرد.
دلیل تاکید بسیار زیاد برای مستحکم و مقاوم سازی زیر ساخت در اجرای سقف شیبدار این است که به صورت کلی این سقف ها مدت زیادیردر زیر باران یا برف و غیره خواهند ماند.
لازم به ذکر است که سقف های شیبدار نسبت به سقف های مسطح کمتر احتیاج به مراقبت دارند. از مصالح هایی که برای زیر ساخت سقف شیبدار می توان استفاده کرد. عبارت اند از :
خرپاهای فلزی یا چوبی،
سقف های بتنی و یا استفاده از طاق های ضربتی یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل در اجرای سقف شیبدار می توان از زیرسازی سقف شیبدار نام برد که نقش بسیار مهمی دارد.
این مرحله باید بسیار مستحکم و بسیار مقاوم باشد زیرا زیر سازی سقف شیبدار یکی از پایه های اساسی برای یک کار بسیار خوب و مقاوم است.
دلیل اصلی اجرای سقف شیبدار و مکان های به کار گیری از سقف شیبدار می توان از مکان های سردسیر و مکان هایی که بارش باران و یا برف در آنها بسیار زیاد باشد نام برد. دلیل اصلی استفاده از سقف شیبدار این است که به علت شیبدار بودن برف و باران به راحتی به سمت لوله ی ناودانی و یا لبه ی سقف آمده و به سادگی به خارج از سقف منتقل می شوند.

 با ویلا مدرن بهترین ها را تجربه کنید؟
با ویلا مدرن بهترین ها را تجربه کنید؟
انتخاب پوشش مناسب سقف ساختمان

زمانی که صحبت از بنا کردن یه خانه جدید یا باز سازی منزل به میان می آید انتخاب یک سقف مناسب دشوار تر از آن چیزی است که اغلب مردم می اندیشند. همانطور که می دانید سقف نقشی کلیدی و مهم در زیبایی ظاهری بنا و نمای ساختمان شما ایفا می کند. لذا قبل از هر گونه تصمیم گیری برای انتخاب ساختار سقف و بام ساختمان و همچنین در مرحله ی بعدی از آن انتخاب نوع پوشش سقف و همچنین نوع عایق بندی بام حتما از نظر کارشناسان و طراحان متخصص استفاده نمایید.
با این حال به منظور آگاهی بیشتر شما عزیزان و افراد نا آشنا باب ساختار و جزییات اجرای انواع بام سقف ساختمان در راستای آشنایی شما با برخی از اصول اولیه سقف برای انتخابی بهتر و جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی در ساخت و ساز به برسی مفاهیم کلی طراحی، اجرای و انواع سقف می پردازیم و در انتها به برسی سقف های رایج در کشور که عمدتا سقف و سقف شیبدار می باشد خواهیم پرداخت.
پوشش سقف ویلا
پوشش سقف ویلاسقف شیبدار به سقفی که حداقل شیب آن ۱۵ درجه تا حد اکثر ۷۰ درجه باشد سقف شیروانی گویند بهترین میزان شیب برای بام شیبدار بین ۳۵ تا ۵۰ درجه است حد اکثر شیب را
می توان تا ۷۰ درجه در نظر گرفت بالای ۷۰ درجه در واقع یک دیوار خواهیم داشت البته نظر طراحان ساختمان نسبت به مقدار درجه شیب از منظر زیبایی شناختی متفاوت است معنوان مثال دکتر ادوین لوتنیز یکی از معماران انگلستان در کتاب خود که درباره انواع تایل های سقف شیروانی نوشته است زاویه ۴۵ درجه را زاویه زشت توصیف کرده است با توجه به این که

درصد شیب در زیبایی نمای ساختمان

بسیار موثر است باید این موضوع را در نظر داشت.نوع پوشش که انتخاب می کنیم محدودیتی برای ما هنگام طراحی شیب مورد نظرمان ایجاد نکند بر فرض مثال تایل های سفالی را نمی توان بر روی سقف های شیبدار با شیب کمتر از ۴۰ درجه نصب کرد سقف بام با زاویه ۱۵ تا ۲۰ درجه اغلب سقف های با شیب کم نامیده می شوند.هنگام ایجاد پوشش سقفی بر روی اینگونه سقف ها که دارای حداقل شیب می باشند.
به منظور جلوگیری از نفوذ آب بر اثر وزش باد شدید باید حد اکثر همپوشانی تایل های سقف انجام گیرد و ابتدا عایق رطوبتی ایزوگام در زیر تایل اجرا شود
.
طریقه نصب تایل های سنگریزه ای

نحوه نصب سقف شیروانی سنگریزه ای نحوه سقف شیروانی وظیفه سازدگان بام پیمانکاران ساختمانی و معماران این است که اطمینان حاصل نمایند که استاندارها نظام نامه ها و مقررات محلی رعایت شوند پوشش بام تایل های گینکستون را می توان با
هر شیب از ۱۵ درجه تا ۱۲ درجه با زیر سازی مناسب تا شیب ۴۵ درجه یا بام دوشیب عمودی نصب نمود اگر طول تیرهای روی شیب طوری طراحی شوند که تعداد صحیحی از تایل بر آن جای گیرند در هزینه صرف جویی خواهد شد مواقعی این امر ممکن نیست بریدن تایل های ردیف بالایی اجتناب ناپذیر خواهد بود تیرهای شیب یا خرپای سقف را می توان بر حسب نوع ساختمان و مقررات محلی با فاصله ی مرکز به مرکز یا آکس به آکس متنوعی تنظیم نمود در اکثریت موارد اندازه زیر کوب های زیر توصیه می شوند قرار دادن تایل بر روی تیرریزی های سقف.
تایل ها را می توان یا از طرف راست بر روی چپ یا چپ بر روی راست به هم وصل نمود اما باید بنحوی قرار داده شوند که محل روی هم قرار گرفتن مقابل بادهای متداول یا از لوله های تخلیه آن باران یا تقاطع دوشیب
نباشد موقعی که ممکن باشد تایل ها باید بنحوی قرار داده شوند که لبه روی
هم افتاده آنها در خط دید معمول نباشد تایل ها با بلند کردن هر دو تایل در رج بالایی و لغزاندن رج بعدی زیر دماغه تایلی که قبلا در محل قرار گرفته است قرار داده می شوند از بالا به پایین نصب می شوند.
سقف شیبدار به سقفی که حداقل شیب آن ۱۵ درجه تا حد اکثر ۷۰ درجه
تایل های سقف شیبدار
شرکت ویلا مدرن استفاده از بهترین اجناس ایرانی در طرح های اروپایی کلیه خدمات زیر را در سراسر کشور در کمترین زمان و بهترین کیفیت ارائه می دهد.
ساخت و اجرای سوله
ساخت و اجرای خرپا
ساخت و اجرای ویلا صفر تا صد با بهترین اجناس ایرانی در طرح های اروپایی در سراسر کشور
طراحی دکراسیون داخلی ویلا
اجرای خرپا برای سقف ویلا، انباری، حیط خلوت، با انواع پوشش در طرح های جدید پوشش سقف با ورق گالوانیزه ، گالوانیزه رنگی در طرح های ورق سینوسی، ذوزنقه، طرح سفال، تایل پرچین، تایل سنگریزه ای،
تایل طرح سنگریزه ای بام تایل،
تعمیر و تعویض سقف های شیروانی در سراسر کشور تعویض ورق شیروانی قدیمی تعمیر و تخصص قدیمی با تضمین آبندی کامل
اجرای سقف ویلا، آلاچیق، پیشانی ساختمان، سردرب ورودی ساختمان
مجری و طراحی سقف های شیروانی در تمام نقاط،
مجری و طراحی سقف هایرویلایی، اجرای سقف و آردواز با کادر حرفه ای برای مسقف کردن ویلاها با طرح شیبدار از مرحله ستون و دیوار به بعد با اجرای سازه های آهن و چوب خرپا و تیرریزی به صورت تک شیب ، دوشیب و چند شیب با عایق پشم سنگ و پشم شیشه و بدون عایق با پوشش ورق های مختلف طرح سفال، ورق سینوسی،ورق ذوزنقه، ورق شادولاین، ورق پرچین، ورق طرح سنگریزه ای بام تایل، ورق دکرا، آردواز و غیره و با قاب نما و لمبه فلزی دور ساختمان ویلا و سوله رنگی و روغنی سقف ویلا و دور سالن های سوله
اجرا می شود.
ساخت و نصب انواع سوله، خرپا پوشش سقف شیروانی، سقف ویلا، آلاچیق، پیشانی دور ساختمان، سردرب ورودی ساختمان، پارکینگ، انباری، پاسیو، سالن های صنعتی، دامپروری، تولید مواد غذایی، سالن های ورزشی و غیره اجرای انواع ورق های آردواز، سفال، طرح سفال، تایل پرچین، تایل بام تایل، دکرا، آندو ویلا، آندولین، ورق ذوزنقه، ورق شادولاین ورق سینوسی، گالوانیزه و گالوانیزه رنگی، ایرانیت، توری مرغی، پشم سنگ، پشم شیشه، کارتن پلاست، فوم، نما و لمبه، دمپا،فلاشینگ، تیزه، آبرو، ساندویج پانل، نصب پلی کربنات، فایبر گلاس، هواکش بادی، با مصالح و بدون مصالح، تعمیر و تعویض
ساخت و اجرای سوله
ساخت و اجرای خرپا مزایای سقف های شیبدار:

از نظر معماری این سبک دارای زیبایی خاص و منحصر بفردی می باشد .طراحی و ساخت سقف های شیبدار عموما از لحاظ زمانی بسیار سریع تر انجام می شوند.
یکی از علت های رواج سقف های شیبدار کم شدن اندازه ی تیر و ستون هاست و به تبغ آن وزن موثر در هنگام زلزله کم شده و در مواردی اندازه ی دیوار های برشی و یا بادبندهای به کار رفته کاهش می یابد که کم شدن وزن در مورد آخرین طبقه ی بنای مورد نظرگاه به ۸۰ درصد می رسد. کم بودن هزینه ی ساختمان سقف شیبدار نسبت به سقف های مسطح. کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ساختمان و عدم نیاز به مواردی مانند برف روبی. استفاده از عایق های حرارتی در این نوع از سقف ها که موجب عدم اتلاف گرمیشی از طریق سقف می شود.
این مقدار اتلاف انرژی در سقف هایی با سطح مسطح بسیار زیباتر است.

مزایای سقف های شیبدار
.طراحی و ساخت سقف های شیبدارعایق های حرارتی انواع سقف ها

Share

مشخصات انتشار مطلب

زمان انتشار: مهر 15, 1397

آخرین ویرایش در دوشنبه, 16 مهر 1397 02:57
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

عضویت در خبرنامه سایت

درباره ما

ویلا مدرن با بیش از 10سال سابقه کاری خود در زمینه ساخت و نصب انواع سقفهای شیب دار خرپا سوله ویلا آلاچیق و سردر آماده هست تا پروژه های شما را پذیرفته و در کمترین زمان و با بهترین کیفت به شما تحویل نماید.

اطلاعات بیشتر icon

آمار بازدید سایت

مشخصات تماس

icon info@villamodern.ir

icon 02188964065

09122235192

09193228150

ساعت پاسخگویی

7*24 پاسخگوی شما عزیزان هستیم